bőröm börtönében

Van akinek selymes és lágy, nekem foltos és elviselhetetlen jutott. Hétköznapi maceráim adták az ötletet, hogy sok éves kísérletezéseim tapasztalatait bőrbarát módon megosszam másokkal is. Krémek, remények és tények, mind elférnek egy oldalon. Szépnek lenni nőként nem egyszerű dolog. Ekcémás bőrrel sokszor lehetetlen küldetés, de mindennap újból nekivágok. Próbatétel, vagy kihívás - kinek éppen mit jelent -, remélem másoknak is segítségére lehetek.

Linkblog

Utolsó kommentek

  • lipid: A cink tartalmú készítményekkel vigyázz, mert egy idő után allergizálhatnak. (2011.05.06. 17:01) GLA? Száraz bőr?
  • Fiorentina: Szia! Nekem az arcom ekcémás. Találtam egy krémet, ami egy-két nap alatt helyrehozta. Ilyen már ré... (2011.05.04. 21:47) GLA? Száraz bőr?
  • Utolsó 20

GLA? Száraz bőr?

2011.04.17. 22:12 | lipid | 2 komment

A GLA (gamma-linolénsav) állítólag jó a száraz bőr ellen? Azt találtam, hogy a borágó olaj, a ligetszépe-olaj és a feketeribizli-magolajban van sok GLA. Nem kenni kell, hanem bevenni, kanállal, ha le tudod nyelni, de inkább kapszulában, úgy nem is avasodik meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://ekcema.blog.hu/api/trackback/id/tr202834838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2011.05.04. 21:47:09

Szia! Nekem az arcom ekcémás. Találtam egy krémet, ami egy-két nap alatt helyrehozta. Ilyen már régen volt!! Néha visszatér, de gyönyörű lett tőle a bőröm.
www.egeszsegbolt.hu/281-borapolas-/5076-skin-cap-spray-100-ml.html

lipid 2011.05.06. 17:01:00

A cink tartalmú készítményekkel vigyázz, mert egy idő után allergizálhatnak.
süti beállítások módosítása